Jäsen- ja valmennusmaksut

Jäsenmaksu

Kaikkien Rauman Uimaseuran uimareiden tulee olla seuran jäseniä (kaupungin uimakoululaiset eivät ole automaattisesti seuran jäseniä eikä heidän tarvitse jäseneksi liittyä). Seuran jäsenmaksu on 40€/kalenterivuosi. Jäsenmaksu laskutetaan valmennusmaksun kanssa samassa laskussa. Myös uimareiden vanhemmat voivat olla seuran jäseniä ja maksaa seuran jäsenmaksun. Katso edullinen kuntosalimaksu jäsenmaksun suorittaneille.

Valmennusmaksu

Uimaopetusryhmien valmennusmaksu kattaa hallimaksut, ohjauksen, todistuksen ja uintimerkin. Myös vesirallilaisten kuivaharjoitukset sisältyvät valmennusmaksuun.

Kilparyhmien valmennusmaksu kattaa kausisuunnitelman mukaiset uintiharjoitukset, kuivaharjoitukset, Rauman Uimaseuran järjestämien kilpailuiden starttimaksut ja kansallisten arvokilpailujen starttimaksut (max 2 starttia/kisapäivä), muut kilpailustartit ovat omakustanteisia.  Valmennusmaksu on voimassa puoli vuotta kerrallaan. Valmennusmaksun suuruuteen vaikuttaa ryhmän harjoitusmäärä.

Harrasteryhmän valmennusmaksu kattaa kausisuunnitelman mukaiset uimaharjoitukset. Harrasteuimareiden valmennusmaksu ei kata kilpailujen starttimaksuja. Jos harrasteuimarit haluavat osallistua kansallisiin tai kansainvälisiin uimakilpailuihin, tulee heidän maksaa kilparyhmän valmennusmaksu.

Valmennusmaksu tulee maksaa kokonaan, vaikka kausi keskeytyisi (esim. sairauden tai loukkaantumisen takia) tai se alkaisi kesken kauden.