VESIPEUHULAT JA VESIRALLIT

Vesipeuhulat

Vesipeuhulat ovat yli 3-vuotiaille tarkoitettuja ryhmiä, joissa harjoitellaan monipuolisesti vedessä liikkumisen taitoja, hyppyjä ja alkeisuintilajeja. Nuoremmille uimareille tarjoamme EasySwim-family-ryhmää, jossa lapsi voi aloittaa vuoden täytettyään. Suosittelemme, että Vesipeuhuloihin tullaan heti lapsen täytettyä kolme vuotta, jotta uinnin oppiminen alkaa tarpeeksi varhain. Vesipeuhuloissa ei ole yläikärajaa, mutta suosittelemme ryhmiä ensisijaisesti alle kouluikäisille. Ikää tärkeämpää on kuitenkin oikean tasoinen ryhmä. Vesipeuhuloissa harjoitellaan kerran viikossa. Huomioithan, että ryhmissä ollaan ilman vanhempaa. Mikäli lapsi ei vielä uskalla toimia ryhmässä ilman vanhempaansa, suosittelemme EasySwim-family-ryhmää.

Vesipeuhuloita on kolme: Vesipeuhula 1, Vesipeuhula 2 ja Vesipeuhula 3

Vesirallit

Vesirallit on tarkoitettu yli 4,5-vuotiaille lapsille, jotka ovat käyneet seuramme Vesipeuhulat tai omaavat samat taidot muuten. Vesiralliryhmissä ei ole yläikärajaa, mutta suosittelemme ryhmiä alakouluikäisille ja nuoremmille. Ikää tärkeämpää on kuitenkin oikean tasoinen ryhmä. Vesiralli-ryhmissä tavoitteena on, että niiden jälkeen lapsi osaa vapaa-, selkä- ja rintauintia, erilaisia hyppyjä, vesipelastustaitoja sekä temppuja siten, että hän voi siirtyä seuramme ensimmäiseen valmennusryhmään, Tekniikkastarttiin. Lapsi on Vesiralli-ryhmien jälkeen pohjoismaisen määritelmän mukaan uimataitoinen tai hyvin lähellä uimataitoisuutta. Vesiralleissa harjoitellaan kerran viikossa.

Vesiralleja on kolme: Vesiralli 1, Vesiralli 2 ja Vesiralli 3

Ohjeet uimahallin käytännöistä