VESIRALLI 2

Vesirallit on tarkoitettu yli 4,5-vuotiaille lapsille, jotka ovat käyneet seuramme Vesipeuhulat tai omaavat samat taidot muuten. Vesiralliryhmissä ei ole yläikärajaa, mutta suosittelemme ryhmiä alakouluikäisille ja nuoremmille. Ikää tärkeämpää on kuitenkin oikean tasoinen ryhmä. Vesiralli-ryhmissä tavoitteena on, että niiden jälkeen lapsi osaa vapaa-, selkä- ja rintauintia, erilaisia hyppyjä, vesipelastustaitoja sekä temppuja siten, että hän voi siirtyä seuramme ensimmäiseen valmennusryhmään, Tekniikkastarttiin. Lapsi on Vesiralli-ryhmien jälkeen pohjoismaisen määritelmän mukaan uimataitoinen tai hyvin lähellä uimataitoisuutta. Vesiralleissa harjoitellaan kerran viikossa.

Vesiralli 2

• 5–11-vuotiaille
  • Lähtötasovaatimuksina
    • 50 metrin uimataito selällään, vatsallaan tai matkan aikana vaihdellen omalla tyylillä