Lasten ja nuorten ryhmät

Rauman Uimaseuralla on pitkät perinteet lasten ja nuorten ryhmien järjestämisessä. Meillä lapsi voi aloittaa harrastuksen 1-vuotiaana yhdessä oman aikuisen kanssa. Uimarin polkua voi kulkea aina kansallisen ja kansainvälisen tason kilpaurheilijaksi saakka, mutta myös harrasteuinti on meillä mahdollista. Ohjaajina ja valmentajina ryhmissämme toimii ammattitaitoiset, kokeneet ja koulutetut ohjaajat, jotka ovat suunnitelleet tunnit siten, että lapsi/nuori saa uusia elämyksiä ja oppii paljon uutta.

Seurassa toimii myös aktiivisia uimahyppyryhmiä, jotka on suunnattu niin vasta-alkajille kuin jo pidempään hypänneille harrastajille. Huomioithan, että uimahyppyryhmään tullessa lapsella on oltava vähintään 25 metrin uimataito!

Seuramme uimarin polkuun voit tutustua TÄÄLLÄ.