LASTEN JA NUORTEN RYHMIEN HINNAT

Pidätämme oikeuden hintojen ja maksutapojen muutoksiin!

Uinti, seuran omat kurssit

Puolikas kurssimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja toinen puolikas kurssimaksusta (yhdessä mahdollisen jäsenmaksun kanssa) laskutetaan noin kuukauden kuluttua kurssin alkamisesta. Alla luetellut maksut ovat kokonaiselle kaudelle.

• EasySwim-ryhmät 160 €
  • Vesipeuhulat 130 €
  • Vesirallit 140 €
  • Lasten harrasteryhmä 150 €
  • Nuorten harrasteryhmä 200 €
  • Jäsenmaksu 40 € laskutetaan kerran kalenterivuoden aikana (lähtökohtaisesti ensimmäisen laskun yhteydessä)

Uinti, kaupungin uimakoulut

Koko kurssimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Kaupungin uimakoululaiset eivät ole seuran jäseniä ja näin ollen eivät maksa jäsenmaksua.

Kaikki kaupungin uimakoulut maksavat 85 €/kurssi.

Uinti, valmennusryhmät

Valmennusryhmissä uimareita laskutetaan kuukausittain (tammi-touko, elo-joulu). Valmennusryhmäläiset maksavat seuran jäsenmaksun 40 € kerran kalenterivuoden aikana (laskutetaan lähtökohtaisesti tammikuussa tai mikäli uimari aloittaa syyskaudella uinnin niin elokuussa). Valmennusryhmien kausimaksut ilmoitetaan erikseen ryhmissä uiville.

Uimahypyt, alkeiskurssi

Uimahypyt, jatkoryhmä

60 €/kk (tammi-touko, elo-joulu)

Uimahypyt, temppuryhmä