Aikuisten tekniikkakoulu

Aikuisten tekniikkakoulu on tarkoitettu yli 16-vuotiaille nuorille ja aikuisille, joiden uimataito on vähintään 50 metriä omalla tyylillä. Ryhmään tullessa uimarin tarvitsee lisäksi osata sukeltaa (painautua veden alle) ilman, että hän pitää nenästä kiinni. Mikäli uimataito ei ole vielä edellä mainitulla tasolla, aikuisten uimakoulu on oikea paikka aloittaa uinnin oppiminen. Suosittelemme uimalasien käyttöä, se helpottaa opettelua. Uimalaseja hankkiessa osta sellaiset lasit, jotka jättävät nenän vapaaksi (eli ei sukellusmaskia).

Tavoitteena on kehittää hengitystekniikkaa, lisätä metrimääräistä uimataitoa ja opetella uintilajien (vapaa-, selkä- ja rintauinti, mahdollisesti myös perhosuinti) tekniikoita.

12 kerran kurssin hinta on 150 € sisältäen opetuksen ja sisäänpääsymaksut uimahalliin. Kurssimaksusta puolet maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja toinen puolikas ja seuran kalenterivuosittainen jäsenmaksu (40 €) laskutetaan kurssin alettua. Uimarin tulee ostaa kassalta ennen ryhmän alkua kassan aukioloaikojen puitteissa ranneke (10 €), johon ladataan käyntikerrat. Ryhmän maksimikoko on 12 uimaria.

Ilmoittautuminen ryhmään aukeaa tällä sivulla 20.8. klo 18!

Ryhmät syksyllä 2024

• Keskiviikkoisin klo 20-21 (allasaika)